? آقای پزشکیان! با این افزایش نرخ ارز، چشم انداز شش ماه آینده چیست؟
? در بازی نرخ ارز، تجربه ۱۴۰۱ را پیش چشمتان بیاورید
?در ۳۵ سال گذشته، بیش از ۷۰ بار شوک درمانی کردیم و شکست خوردیم
? فرشاد مومنی گفت: دولتی در سالهای جنگ هشت سال در برابر دشمن بیرونی ایستاد و از نرخ ارز محافظت کرد، آن نرخ ارز نبود که مقدس بود، بلکه قدرت خرید زحمت کشان ایران بود که مقدس بود.
?آقای پزشکیان که برای ایشان واقعا احترام قائل هستم، بگویند با این کارهایی که درباره قیمت ارز، بنزین و بقیه کالاها و خدمات دولتی که پیوسته افزایش می یابد، چشم انداز شش ماهه به ما بدهند. بگویند انتظار دارند تا شش ماه آینده چه دستاوردی حاصل شود و بعد به ما بگویند اگر این دستاوردها حاصل نشد، چه کسی پاسخگو است.
?آیا روشن است که چه کسانی این سیاستها را پخت و پز کردند که بعد پاسخگو باشند و مسئولیت کارشان را بر عهده بگیرند.
@navasanchannel
مومنی، اقتصاددان: در دولت پزشکیان «اندازه افزایش نرخ ارز»، چند هزار برابر اندازه نرخ ارز سالهای جنگ است!



